آغاز پویش مهربانی در ماه مهر در استان خوزستان

پویش مهربانی در ماه مهر به منظور تهیه و تامین نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش و... دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان با همراهی خیرین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، رستم کرد زنگنه، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بهزیستی استان با شناسایی به ۱۵ هزار دانش آموز تحت پوشش در نظر دارد پویش مهربانی در ماه مهر را برای جمع‌آوری نوشت افزار و سایر اقلام ضروری دانش آموزان بی بضاعت تا ۳۰ مهر اجرا کند.

وی با تاکید بر اینکه دسترسی به ابزارهای مناسب تحصیل، انگیزه و علاقه به یادگیری را در دانش آموزان تقویت کرده و به پیشرفت تحصیلی آن‌ها کمک می‌کند افزود: ایجاد شرایط مناسب برای ادامه تحصیل کودکان تحت پوشش، همواره یکی از اولویت های سازمان بهزیستی بوده است که بخشی از این امر مهم، همه ساله با استفاده از ظرفیت شرکتها، موسسات خیریه و مردم خیر و نوع دوست استان در جمع آوری لوازم ضروری تحصیل دانش آموزان، تحقق می یابد.

کردزنگنه با بیان اینکه مردم نوع دوست می‌توانند با خرید کیف، نوشت افزار، پوشاک و ... به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی  در این امر خیرخواهانه یاریگر ما باشند  اظهار داشت: خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ یا شماره حساب ۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ و یا شماره شبای حساب متمرکز بهزیستی IR ۰۹۰۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ واریز کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تصریح کرد: همچنین خیرین می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره‌های بهزیستی در سراسر استان و مراکز تحت نظارت بهزیستی خوزستان تحویل دهند، ضمن اینکه شماره تلفن ۰۹۱۶۰۶۳۷۸۴۸ و ۰۹۱۶۳۰۸۴۲۲۸ آماده پاسخگویی و راهنمایی خیرین است.

کد خبر 116393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد